לאתר טלחופש

יום ראשון, 9 בפברואר 2014

האם אפשר לצפות לירידת מחירים במלונות במרכז?


תל אביב כל הזכויות שמורות לצלם ולתפוז
מנכ"ל התאחדות המלונות בתל אביב, אלי זיו, אמר בראיון לתקשורת, כי "אין כיום בעיה של מחסור בחדרי מלון בתל אביב, בשנה האחרונה נוספו בתל אביב קרוב לאלף חדרי מלון ועוד 2,000 חדרים נמצאים בבנייה או בשלב סופי של היתרים".
עוד אומר מנכ"ל התאחדות המלונות בת"א, כי "אם בשנה האחרונה הוספנו 10% למצבת החדרים, בעוד התיירות עלתה ב-3% ולא חצתה את שלושה מיליון התיירים שלנים בארץ, בין 2012-2016 יהיה באזור תל אביב גידול של 35% בפתיחת חדרים. אני רוצה לראות כמה יהיה הגידול בתיירות. ב-2011 עלינו ב-3% במספר הלינות בתל אביב, ב-2012 ירדנו ב-2% וב-2013 עלינו ב-4%. לא יהיה שום קושי להתארגן מול ארבעה מיליון תיירים עם מצאי הדירות שיהיה ב-2016, שכן משרד התיירות דחה באחרונה את היעד של חמישה מיליון תיירים ל-2017.
יצוין כי כיום נמצאים בתל אביב בתהליך בניה כמה מלונות שהגדול מביניהם הוא מלון קמפינסקי של היזם הנרי טייק, שיהיה בן 230 חדרים מצפון למגדל האופרה וצפוי להיפתח ב-2016. למלונות הרשמיים שנבנים, נוספים גם מלונות הבוטיק, שאינם חברים בהתאחדות המלונות. "כל יום אני מופתע מפתיחת מלון של כמה עשרות חדרים. לוקחים מבנה, אפילו לא עושים לו שינוי ייעוד מבנה רשמי ופותחים. יש איזה 200-300 חדרים כאלה, אין ספק בכלל שקצב הבנייה יותר מהיר מקצב הגידול בחדרים", דברי זיו.
בשבוע שעבר אף הודיעה רשת מלונות "פתאל" על הסכם חדש לפתיחת מלון בציר מנחם בגין בת"א, וזאת כמענה לגידול בתנועת אנשי העסקים הפוקדים את העיר. כך גם נמסרה הודעה מחברת "ישרוטל" כי רכשה קרקע עם ייעוד מלונאי באזור תל אביב, להקמת מלון בוטיק.

צילום: כל הזכויות שמורות לצלם ולתפוז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה