לאתר טלחופש

יום שני, 17 בפברואר 2014

השבת במלון רמדה ירושלים: סמינר נעילת החורף של "תכלית"


סמינר נעילה מיוחד ייערך בסוף השבוע הקרוב במלון רמדה בירושלים, החל מיום חמישי ועד מוצאי שבת, אשר יחתום את סדרת סמינרי החינוך הייחודיים של ארגון "תכלית" לחודשי החורף, יחד עם הרבנים והמרצים המבוקשים אשר ליוו את סדרת הסמינרים לאורך כל התקופה.

במהלך חודשי החורף זכו מאות הורים להשתתף בעשרות סמינרי החינוך והבית היהודי שמקיים ארגון "תכלית", וזכו לקבלת הדרכה ראויה ונאותה ולהעשרת ידיעותיהם בדרכי חינוך הילדים והבית היהודי. את כל הסמינרים ליוו בכירי הרבנים והמרצים, אשר העניקו להורים הדרכה מלאה ופרטנית במשך שלושה ימים רצופים, יחד עם שהות בשבת באווירה מרוממת ונעלית. סמינר הנעילה מעניק הזדמנות פז להורים להשתתף בסמינר ייחודי זה, הנועל את סדרת הסמינרים שהתקיימו בחודשי החורף.

הסמינרים מתקיימים במלון רמדה המפואר בירושלים, בניהולו של מר יעקב שערי, בתנאי שלווה ורוגע, בשילוב מיוחד של הדרכה וחוויה רוחנית יחד עם מנוחה ששיאה במהלך השבת, בסעודות השבת המרוממות, בעונג שבת ובהרצאות המרתקות. במשך כל ימי הסמינר שוהים הרבנים והמרצים עם המשתתפים ומעניקים עצה וסיוע פרטני לכל אחד ואחד, מלבד מתן ההדרכות הכלליות השוטפות.

הסמינר שיתקיים בסוף שבוע זה ינעל את סדרת הסמינרים לחודשי החורף, יחד עם הרבנים שליוו את כל סדרת הסמינרים לאורך כל התקופה, הרב משה בויאר, הרב חיים ולדר, הרב מנחם שטיין, הרב ירחמיאל קראם והרב ניסן שם טוב, אשר הרצאותיהם החינוכיות והעשירות בידע והדרכה מעניקות כלים מעשיים להורים ולמחנכים בתחומים חשובים אלו.

סמינר הנעילה יתקיים בחדרים החדשים של מלון רמדה המפואר. מארגון "תכלית" נמסר, כי לאור הביקוש הרב נותרו חדרים בודדים להשתתפות בסמינר בשבת זו, וכל הקודם זוכה. לפרטים נוספים בטל' 1800-200-606.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה